Holbina – Here I Go Again

10 Aug, 2014 |

And again, and again… si nu m-as mai satura de Holbina niciodata. Daca poate exista in tara noastra un paradis al pescarului de stiuca (vorbesc de incinte) , nu s-ar putea numi decit Holbina 3 Bibani. Detaliem, un pic mai jos.

In weekendul 7-8 iunie am participat la un Best Five la stiuca , in formatie restransa, pe incinta Holbina. Daca incinta se poate numi aceasta imensitate de 1200 de hectare, un conglomerat de japse si canale, create de dl. Ernest Popovici special pentru pescarul care nu vrea decit sa prinda stiuca, nu sa dea jumatate din timpul alocat pescuitului la vasle si ghionder. Existau table indicatoare cu numele fiecarei japse sau canal, nu te mai puteai rataci, barcile erau noi, dotate cu motoare termice noi de 15 CP, motoare electrice cu baterii Optima si panouri solare, livewell cu aeratoare, harti si, cel mai important, ghionderul care raminea ultimul propulsor cind elicele celor 2 motoare nu mai faceau fata ierboteniilor .

In afara de aventura propriu-zisa a concursului, am avut ceva aventuri colaterale, care au contribuit la fixarea in memorie a concursului, ca ceva de neuitat.

Prima aventura, si cea mai neplacuta, pe drumul spre Bucuresti, noaptea pe la 4, in apropiere de Pitesti un TIR cu bauturi spirtoase se rasturnase pe sosea, iar soseaua era plina de sticle sparte. Abia dupa ce am trecut cu masina peste primele cioburi, care erau intinse pe vreo juma’ de kilometru, m-a oprit un politai ( care s-a recomandat “ agent principal Gigi”, nume de tamplar retardat ) si mi-a spus sa rulez cu atentie ca au reusit sa debaraseze numai o banda de mers. Bineinteles ca am rulat cu atentie, cu asa mare atentie ca abia in Bucuresti in Militari am facut pana L .

A doua aventura (asta a fost aventura si la propriu si la figurat) . Vineri seara am plecat impreuna cu Vlad spre Dunavat sa-l “pescuim” pe Sorin care nu a putut veni impreuna cu noi. Vlad a ales o scurtatura, adica un canal lat exact cit barca lui David . Nu va puteti inchipui cite “sabii” de trestie am laut in “mufa” si cite legiuni de tintari m-au tumbacit. Astia erau in stare sa-ti fure ancora de la barca . Am ajuns pe la 12 noaptea inapoi, dupa un drum de cosmar la lumina lanternelor.

A mai fost o aventura, dar despre asta Costica poate povesti mai multe amanunte. Sau nu.

Cele 2 zile de concurs . Ce sa spun. M-am prins destul de repede ca trebuie sa folosesc naluca mare. Nu pentru ca mi-ar fi sporit sansele la “ best five” ci pentru ca o lingura sau un slider de 7 cm ma faceau sa pierd foarte mult timp la eliberare, deoarece stiucile inghiteau galusca destul de adinc. Costica a avut rezultate foarte bune cu un stick Rapala, eu am prins cel mai mult un un glider de 12 cm de la Ghenadie si cu un slider Vunjak . La compararea rezultatelor dupa manse am realizat ca nu stam deloc bine, desi “norma” de 5 o faceam destul de repede . In ultima mansa ne-am dus la masurat dupa 2 ore si la barca arbitrilor ne-am intilnit cu David Neacsu, care masurase déjà 4 bucati si a lasat suspriza la urma. O mezozoica de 1 metru, care a pus capat luptei acerbe si cu dese rasturnari de situatie pentru prinderea celei mai mari stiuci. Gata cu concursul ca m-am comportat jalnic.

Premierea a fost de neuitat . S-a baut sampanie din cupe, a fost bataie cu sampanie, iar bucuria lui David Neacsu pentru “marea captura” a fost molipsitoare . Poate ca niciodata nu mi-am dorit mai mult sa fiu pe podium, pentru acele vouchere care dadeau dreptul la citeva zile de pescuit in paradisul numit Holbina 3 Bibani .

Locuri, Spinning

About the author

Primul contact cu pescuitul l-am avut pe la 11 ani, pe dig, la mare. Sunt multi ani de atunci iar eu sunt inca in perioada de acumulari. Acumulez cunostiinte , prieteni, caracter...

6 Responses to “Holbina – Here I Go Again”

1. Ghenadie says:

:)))) trei barbosi si Lazea 😛

2. gabie says:

sau trei burtosi si Lazea

3. Ghenadie says:

nu nu, trei urati si Lazea 😛
    Lazea sa dea o bere, mai bine o lada …

4. Lazea says:

cred ca m-am molipsit si eu cu burta dar nu se vede 🙂

5. gabie says:

Ba se vede, dar la tine e concava

6. romi says:

Starea de spirit vad ca e tot aceea , la mai mare Gabie.